Anahtar Parti Elazığ İl Başkanlığı, Muharrem ayının manevi iklimini, birlik ve beraberlik ruhunu yaşatmak amacıyla Elazığlı vatandaşlara aşure ikramında bulundu

Anahtar Parti Elazığ İl Başkanlığı, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramı etkinliği düzenleyerek vatandaşlarla buluştu

 

 

Yapılan açıklamada: "Muharrem ayının manevi ikliminde, paylaşmanın, kardeşliğin ve dayanışmanın en güzel simgelerinden biri olan aşure geleneğini yaşatmak amacıyla, Anahtar Parti Elazığ İl Başkanlığı olarak vatandaşlarımıza aşure ikramında bulunduk.

Muharrem ayı; birlik ve beraberliğimizi güçlendiren, aynı sofrada buluşmanın, aynı duaya “âmin” demenin ve paylaşmanın kıymetini bizlere yeniden hatırlatan müstesna bir zaman dilimidir. Aşure ise farklılıkların bir araya gelerek oluşturduğu bereketin ve kardeşliğin en güzel sembollerinden biridir.

Bizler de bu anlayışla hemşehrilerimizle bir araya gelerek aşuremizi paylaştık, gönül birlikteliğimizi pekiştirdik. Vatandaşlarımızın göstermiş olduğu ilgi ve samimiyet, milletimizin birlik ve beraberlik ruhunun ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha göstermiştir.

Anahtar Parti olarak, milletimizle sadece seçim dönemlerinde değil; her zaman aynı sokakta yürümeye, aynı sofrayı paylaşmaya ve aynı değerler etrafında buluşmaya devam edeceğiz.

Bu vesileyle Muharrem ayının; aziz milletimize, Elazığ’ımıza ve tüm İslam âlemine huzur, bereket, kardeşlik ve hayırlar getirmesini Yüce Allah’tan niyaz ediyor, aşuremizi paylaşan tüm hemşehrilerimize gönülden teşekkür ediyoruz." İfadelerine yer verildi.