Haber Kent Gazetesi muhabiri Gazeteci İrfan Arslan yoğun bakımdan çıktı.
Yoğun bakımda gördüğü tedavinin ardından sağlık durumu stabilize olan gazeteci İrfan Arslan, doktorlarının kararıyla normal servise alındı. Şu an tedavisine Göğüs Hastalıkları Servisi’nde devam edilen Arslan’ın genel sağlık durumunun iyiye gittiği bildirildi.
Hastaneden yapılan açıklamada, iyileşme sürecinin sağlıklı ilerleyebilmesi ve enfeksiyon riskinin önlenmesi amacıyla Arslan’ın bir süre daha ziyaretçi kabul etmeyeceği ifade edildi. Tedavisi doktor gözetiminde süren İrfan Arslan, kendisini merak eden ve desteklerini esirgemeyen tüm sevenlerine selamlarını iletti.




