Nesine 2. Lig Beyaz Grupta normal sezonun son haftası olan 38. Hafta maçları oynanan karşılaşmalar ile tamamlandı. Kendi saha ve seyircisi önünde 24 Erzincanspor ile karşılaşan Elazığspor, Samet Ali Kaya’nın 7 ve 46. Dakikalarda attığı goller ile 2 – 0 kazandı ve son haftayı da 3 puan ile geçen taraf oldu.
Alınan galibiyet ile ligi 69 puanla 3. Sırada tamamladı ve play-off’ta Adana 01 Futbol Kulübü ile eşleşti.
Play-Off’un ilk karşılaşması 30 Nisan Perşembe günü Adana’da oynanacak, İkinci karşılaşma ise 4 Mayıs Pazartesi günü Elazığ Atatürk Stadyumunda oynanacak.




