Elazığ İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde yürütülen hayalden satıra Projesi’nin yıl sonu ödül töreni düzenlendi. İl genelinden 62 okulun katıldığı projede, öğrenciler tarafından hazırlanan 620 eser değerlendirilirken dereceye giren çalışmalar ödüllendirildi.

Elazığ İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde yürütülen “Hayalden Satıra Projesi”nin yıl sonu ödül töreni ve kapanış programı gerçekleştirildi.

 

 

Öğrencilerin hayal güçlerini geliştirmeyi, duygu ve düşüncelerini yazılı olarak ifade edebilecekleri alanlar oluşturmayı ve yazma kültürünü yaygınlaştırmayı amaçlayan projeye il genelinden yoğun katılım sağlandı. Proje kapsamında 38 lise ve 24 ortaokuldan öğrenciler çalışmalarını jüri değerlendirmesine sundu.

Yıl boyunca devam eden proje çerçevesinde toplam 620 eser değerlendirilirken, yapılan incelemeler sonucunda dereceye giren çalışmalar belirlendi.

Programda konuşan Değerlendirme Kurulu Üyesi Doç. Dr. Birol Azar, projede emeği bulunan tüm paydaşlara teşekkür ederek, öğrencilerin yazma becerilerinin geliştirilmesine katkı sunan bu tür çalışmaların önemine dikkat çekti.

 

 

Elazığ İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Harun Gündüz ise yaptığı konuşmada, öğrencilerin yalnızca akademik başarılarının değil, kişisel gelişimlerinin de önemsendiğini belirterek, bu doğrultuda gerçekleştirilen sosyal, kültürel ve sanatsal faaliyetleri desteklemeye devam edeceklerini ifade etti.

 

 

Program, proje kapsamında dereceye giren öğrencilere ödüllerinin takdim edilmesinin ardından sona erdi.