Meteoroloji 13. Bölge Müdürlüğü, elazığ'da yeni haftayla birlikte hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerine çıkacağını duyurdu. Hafta boyunca etkisini artıracak sıcaklıkların, 2 Temmuz Perşembe günü 39 dereceye ulaşması bekleniyor.

Elazığ’da yeni haftayla birlikte hava sıcaklıklarında belirgin bir artış bekleniyor. Meteoroloji 13. Bölge Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamaya göre, bölge genelinde havanın az bulutlu ve açık geçeceği tahmin edilirken, sıcaklıkların mevsim normallerinin üzerinde seyredeceği bildirildi.

Meteorolojik verilere göre Elazığ’da hafta boyunca sıcaklıklar kademeli olarak yükselecek. 28 Haziran Pazar günü en düşük hava sıcaklığının 15, en yüksek sıcaklığın ise 31 derece olması bekleniyor.

29 Haziran Pazartesi günü en düşük sıcaklık 16, en yüksek sıcaklık 33 derece olarak tahmin edilirken, 30 Haziran Salı günü termometrelerin 35 dereceyi göstermesi bekleniyor. Salı günü en düşük sıcaklık ise 17 derece olacak.

Hafta ortasında sıcak hava etkisini daha da artıracak. 1 Temmuz Çarşamba günü en düşük sıcaklığın 18, en yüksek sıcaklığın ise 36 dereceye ulaşacağı öngörülüyor.

Haftanın en sıcak günü ise 2 Temmuz Perşembe olacak. Meteoroloji tahminlerine göre Perşembe günü en düşük sıcaklık 22, en yüksek sıcaklık ise 39 dereceye kadar yükselecek.

Yetkililer, özellikle günün en sıcak saatleri olan 11.00 ile 16.00 arasında yaşlılar, çocuklar ve kronik rahatsızlığı bulunan vatandaşların güneş altında uzun süre kalmamaları konusunda dikkatli olmaları gerektiğini hatırlattı.