Maden ilçesinde dut toplama sırasında Türk bayrağının yere serilerek kullanılması, ilçede büyük tepkiye neden oldu

İddiaya göre Maden ilçesinde dut toplamak için Türk bayrağı kullanıldı. Kanal 23 İhbar hattına gelen fotoğrafta dev Türk bayrağının yerlere serilerek dut toplamak amacı ile kullanıldığı görüldü.

Edinilen bilgilere göre, dutların ağaçtan dökülmesi amacıyla yere serilen Türk bayrağı, meyvelerin toplanmasında kullanıldı. Türk bayrağının amaç dışı şekilde kullanılması, olaya tanıklık eden vatandaşlar tarafından büyük tepkiyle karşılanırken, davranışın milli değerlere saygıyla bağdaşmadığı dile getirildi.

Türk bayrağının korunmasının ve saygıyla kullanılmasının herkesin ortak sorumluluğu olduğuna dikkat çeken vatandaşlar, ilgili kurumların olayla ilgili gerekli incelemeleri yapmasını beklediklerini ifade etti.